Не понравилось?
Опубликовано: 16 июня 2014 г.
po. st/Q5FdaI
Directed by: Ruben van Leer & Judith Veenendaal
www. rubenvanleer. com (C) 2014 Westframe
Man x Woman is the official debut of Amsterdam artists Full Crate x Mar on the legendary Island records.
DOP: Diderik Evers
Focus puller: Floris van der Lee
Camera assist: Thomas Born
Gaffer: Nicholas Burrough
Best boy: Alban Riphagen
Set managing: Nigel van Ommeren & Caesar Driessen, Headfirst
Choreography: Anne Suurendonk
Mystique (comics)
Throughout most of her history, Mystique has been a supervillain. founding her own Brotherhood of Mutants and assassinating several important people involved in mutant affairs. Mystique herself is a mutant. a shapeshifter whose natural appearance includes blue skin and yellow eyes. At one point, she mentions that she is over 100 years old. [ 6 ] Mystique is the mother of the villain Graydon Creed. the X-Men hero Nightcrawler. [ 7 ] and adoptive mother of the heroine Rogue. [ 4 ] She is forced to abandon Nightcrawler, but raises Rogue for a number of years, and the two women have mixed feelings towards one another. [ 4 ]
Despite Mystique's history of crime, she works with the X-Men's Professor X in a short-lived series. [ 8 ] She is later voted straight into the X-Men. [ 9 ]
Mystique appears in five of the X-Men films. she was portrayed by actress Rebecca Romijn in the first three installments, while Jennifer Lawrence portrayed a younger version of the character in X-Men: First Class (in which Romijn has a cameo) and X-Men: Days of Future Past . [ 10 ] In 2009, Mystique was ranked as IGN 's 18th Greatest Comic Book Villain of All Time. [ 11 ]
X Pure for Women Мнения об ароматах
Эффка
Уважаемая GerdaKiev!
Спасибо большое за Ваши пояснения. Я написала, что новичок тут и не могу пока похвастаться в больших познаниях в мире парфюма, не умею раскладывать на ноты, скорее пишу свои ощущения, эмоции, которые вызывает тот или иной аромат, отношение к нему, кто как воспринимает его и т. д. Но "Черная орхидея" совсем не моя, а скорее Том Форда, мне она просто нравится очень. Она помогла мне услышать многое. Мне много что из "не ниши" нравится, но сугубо классики, ретро ароматов, когда вообще не было этого понятия. Оно потому и появилось, что "люкс" шагнул на другой путь. Каждому-свое. И ниша разная бывает-согласна на все 100.
Ну не могу удержаться от отзыва. Хотя не делаю их быстро после тестирования, по одному аромату и предпочитаю изучить "почерк мастера".
Скажу сразу, что не имею понятия, как пахнет "Гучи Раш",но имхо, ниша не может пахнуть люксом. поясню.
Я новичок в парфюм маньячистве, примерно год. Раньше нравились ароматы, как любой женщине. но мне что Живанши, Шанель, Гучи что Эйвон-разницы не было. ну стойкость где-то больше-где-то меньше. Деньги позволяли купить любой. Мужчины из окружения советовали:"Купи себе новый YSL, тебе подойдет по статусу, имиджу". Но мне кроме "Ангелов и демонов" ничего и не нравилось-вроде прижились полным составом, но пользовалась так. по принципу, когда не забуду. ну надо пахнуть.
Просветление настало, когда "продвинутая" подруга сначала брызнула на меня Молекулой-обалдела от красоты на моей коже, мягкости звучания. потом принесла "Черную орхидею" Форда-после 2 дней общения с ней я улетела в эйфорию объема, красоты и бесконечной глубины..ничего подобного не ощущала никогда..И тут "Остапа понесло" на красоту..Весь свой "арсенал" раздала, ну не возможно этим пользоваться, вкусив другое. все "плоско".
Искренне прочувствовала ТФ, Килиан, House Of Sillage, добралась и до СС.
Первый был "С",по вашим отзывам, спасибо. Потом "V"-случайно попал ко мне. "Х" взяла не задумываясь, когда предложили.
Теперь думаю, что уже могу какой-то вывод делать, понимаю, почему противоречивый бренд. настолько разные ароматы и, мне кажется, их название говорит само за себя.
"Х"-это действительно мерцающий аромат, как я и думала, слышу персик явно, но он такой благородный! На холоде появляется "металл", интересно "сверлящий мозг"(может это и есть "Гучи Раш"),тоже красиво, но такое чувство, что "Х" более летний-в тепле он-король и красавец. Для меня слабее по звучанию от собратьев, но на горячей коже очень убедителен..красив..в базе уходит в классику без запудривания. такая мисс "Х"-можете воспринимать как Гучи Раш. пожалуйста. Ведь это очень не плохо - почти культовый аромат, который настолько сидит в мозгу многих, неординарный, запоминающийся, но так же многих раздражал до невозможности. Многие его носили, а сейчас не могут..возможно "переросли",аромат эксклюзивный, но звучит он очевидно, как я это называю, "убивающий все вокруг на расстоянии 3 метров))) Это признак "Люкса" на мой взгляд..когда мелодия не меняется, пахнет так же как из бутылки на коже, одежде, везде. вкусно, приятно, но плоско, пардон.
Для меня разница "Люкса" и "Ниши"(к вопросу с "Гучи раш") как разница освежителя воздуха, блокирующего рецепторы естественного запаха, который слышишь как аромат вкусняшки. и чем больше блокировка, тем лучше результаты-люди чувствуют только его и покупают(как корм для кошек норкатирут, что едят как безумные его),но в последствии быстро надоедает такой неестественный "напряг"-аромат снимают с производства и выпускают новый, наркотирующий рецепторы.
И аромат, который сливается с твоим родным телом(а СС именно на теле хорош) не напрягая ни тебя, ни окружающих. он тот, который не рассчитан на коммерцию(массовость),только на нос и его ощущения. потому и относится к "нише"(королевской нише) и не для всех. И база его (на следующий день) кардинально отличается--дорогие духи, как же они "хамелеонят",переливаются.
Я не считаю ничего плохого в том, что культовый аромат, снятый с производства не просто так, уж очень многих вводил в ужас(например L'Air du Temps Nina Ricci с 1948г до сих пор выпускается и не потерял актуальности), довели до совершенства, скажу больше-возвели в королевскую мантию! Он потому и "Х",что в маске. Но на самом деле это красивейшая мелодия женской красоте не похожая ни на что-это именно духи из серии "таких сейчас не шьют".
Не просто так говорят:-"Послушать духи". Они как мелодия. и нот всего 7, но как они прозвучат-дворовой песней на гитаре или камерной симфонией-дело композитора, исполнителя, таланта. В парфюмерии нот больше, но нет новых, не вырос еще неизвестный цветок, дерево, зверь-компоненты известны и могут быть похожи, одинаковы. НО..как это прозвучит.
Frequently Asked Questions
User Reviews
Lee and Kirby's Finest Creation Comes to Life.
The film version of Stan Lee and Jack "The King" Kirby's best-selling comic book creation, X-Men, has finally succeeded where more than twenty years of four-color, superhero movies have failed. They have finally got it right.
It is a stunning cinematic experience, faithfully adapting nearly 40 years of continuity into a stream-lined, fast-paced, wonderfully exciting trip into the legendary Marvel Universe. X-Men features incredible portrayals of much of the classic mutant cast, especially virtual unknown (at least here in the States) Hugh Jackman as Logan, the Canadian wildman we all know and love as Wolverine. Jackman seems born to play this coveted role with every bit of gruff and grim gusto; his Wolverine looks as if he simply stepped off one of Chris Claremont and John Byrne's exquisitely crafted pages. The rest of the cast was also pleasantly well-casted and well-suited for their roles, including the handsomely chisled James Marsden as the stoic field commander Cyclops and the gorgeous Anna Paquin as the can-never-touch-but-wish-we-all-could Rogue. Famke Janssen and Halle Berry are beautiful and bold as Jean Grey and Storm, respectively, not just appearing as fleeting shards of eye candy, but actually adding depth and strength to the flow of the film. Patrick Stewart's excellent Professor Charles Xavier is in fine Stewart fashion, extrapolating on his Jean-Luc Picard character, and adding genuine compassion and warmth.
Ian McKellan is superb as the tortured master of magnetism, Magneto, playing the part with malicious glee, tempered with an extreme form of jingoism for his cause of the militant uprising of mutants over "normal" people. His Brotherhood of (Evil) Mutants is composed of Sabretooth, viciously and animalistically portrayed Tyler Mane, The Phanton Menace's Ray Park is the wickedly amusing Toad, and the stunning Rebecca Romaijn-Stamos is the shape-shifter Mystique. Park actually had the most to say of Magneto's henchmen, but it was appropriate as these three comprise an awesomely evil team of muscle and not philosophy like their leader.
The productions values were spectacular, as were the settings, taking us from a stark, malign concentration camp in Poland to the wilds of the Canadian north to the serenity of Westchester, New York to a mind-bending climax on Liberty Island. The action sequences were well-paced and action-packed, and much more smoother and better choreographed than any of the Batman films. The special effects, especially Wolverine's legendary adamantium claws, were truly awe-inspiring.
X-Men was meticulously directed by Bryan Singer, who along with 20th Century Fox, actually listened to and cared about what X-Fans thought and wished to see on screen. Although we would have all liked to have stayed in that theater for another 95 minutes, there are many more stories to tell, and God willing, Fox will let it happen.
Most importantly, X-Men finally gives Marvel Entertainment Group a firm footing on film, a foundation that was never fully in its grasp until the surprise hit of two years ago, Blade. Now that Marvel has discovered that it can succeed with its top-tier characters, the sky is truly the limit for its varied cast of great characters. I hope that Warner Bros. will sit up and take notice at what X-Men has accomplished. Maybe this will be a wake-up call to those studio executives in charge of Superman and Batman, and make them realize that the fans' input really does count in the end.
Highest recommendation!
37 of 48 people found this review helpful. Was this review helpful to you? Yes No
No comments:
Post a Comment